Alle leden kregen in deze moeilijke Covid-19-tijdperk maandelijks een opbeurend bericht. De variatie was groot, dat kon gaan van een quiz, een doos koekjes, het maandmagazine of een kaartje. In december mocht ieder lid zelfs een mok (tas) met versnaperingen ontvangen. Zo kon ieder lid in zijn bubbel proosten op het nieuwe jaar en terugdenken aan de vele (koffie)momenten die we hebben moeten missen. Omdat in januari de nieuwjaarsreceptie niet mocht doorgaan en om hun leden te bedanken voor hun blijvend lidmaatschap, ontving elk lid een nieuwjaarsbrief met meerdere wensen. Ondertussen heeft elk lid het nieuwe en boeiende jaarprogramma ontvangen. Als we allen het vaccin hebben gekregen, hopen we op betere tijden,  zodat de activiteiten weer ‘normaal’ worden.

Andere nuttige contactinformatie

Verantwoordelijke administratie
Johan Schouteden
jan.schouteden@kgsbree-beek.be