Beste vrienden,

Bij Okra Puivelde is iedereen van harte welkom om deel te nemen aan diverse activiteiten, vrijwilligerswerk, reizen, nieuwe hobby's te ontdekken en betrokken te blijven bij sociale evenementen. Vier keer per jaar organiseren we gezellige bijeenkomsten met maaltijden en ontspanning in onze parochiezaal. We streven ernaar dat onze leden zowel fysiek als mentaal actief blijven, zodat we samen lang van het leven kunnen genieten en blijven groeien. Voor degenen die moeite hebben met mobiliteit, bieden we oplossingen zoals thuis ophalen of carpooling. We proberen de deelnemingsprijzen zo laag mogelijk te houden en deze zullen vergelijkbaar zijn met voorgaande jaren. U kunt informatie vinden in het Okra magazine en onze maandelijkse nieuwsbrief, waarin we ook eventuele wijzigingen in het programma communiceren.

Hartelijke groeten, Ann, Hilda, Hedwige, Margriet.

Contacteer ons via

Lid worden van OKRA Belsele Puivelde?
Contacteer Hedwige Van Schoote via okra.belsele.puivelde@gmail.com of via 03 779 92 37

Andere nuttige contactinformatie

Teamleider
Hedwige Van Schoote