Bij het trefpunt Okra Boutersem staat ontspanning en ontmoeting centraal. Wij richten ons tot alle 55-plussers, met zowel aandacht voor de zeer actieve jongere 55-plussers als de rustige ouderen.

Elke maand openen wij van 14.00 uur tot 18.00 in de ontmoetingsruimte van het Keyseryk ons Okra-Café. Iedereen, ook niet-leden, zijn er welkom voor een gezellige babbel bij een drankje dat onze vrijwilligers aan democratische prijzen serveren.

Minstens 11 keer per jaar plannen wij een extra activiteit in of buiten de gemeente. Deze activiteiten zijn zéér divers: geleide wandeling, foto-zoektocht, museumbezoek, mini-citytrip, spellennamiddag, bedrijfsbezoek, dagtrip, voordracht, …

Het trefpunt Okra Boutersem wil zo een warm nest zijn voor alle 55-plussers in onze gemeente, ongeacht overtuiging.

Onze leden ontvangen, naast het interessante Okra-magazine, regelmatig een mooie Nieuwsbrief. En Okra-leden hebben een korting op de betalende activiteiten.

Contacteer ons via

Lid worden van OKRA Boutersem?
Contacteer Reinhilde Thijs via reinhildethijs@telenet.be of via +32473764585
Onze privacy policy kan je hier vinden