Iedereen heeft tegenwoordig een gesofisticeerde smartphone, maar weinigen beseffen dat ze daarmee ook een performante camera in handen hebben, die niet veel meer moet onderdoen voor een digitale fotocamera. Het is ook de camera die je bijna altijd bij hebt.

Deze Fotoclub is een initiatief van OKRA-Oost-Vlaanderen en richt zich tot Okra-leden die zich willen bekwamen in het fotograferen met hun smartphone.  - Zowel iPhone- als Androïd-gebruikers kunnen er terecht.

Bijeenkomsten: elke derde maandag van de maand om 14 u in De Zulle, op de Neptunus-site in Wondelgem.
Er is geen lidgeld , maar we vragen een kleine deelname in de onkosten van € 2 per deelname-beurt.
Deelnemen? Meld je graag op voorhand aan bij fotoclub.okra.gent@gmail.com zodat we weten hoeveel mensen we mogen verwachten. Vermeld ook bij welk trefpunt je bent aangesloten.

zie ook onze website:
Fotoclub Okra Gent

Onze privacy policy kan je hier vinden