Beste kandidaat OKRA-HULST-LID,

Wekelijks kan je bij ons terecht voor wandel- en fietstochten resp. op maandag en woensdag, een dansnamiddag op dinsdag en petanquen eveneens op dinsdagnamiddag én op vrijdagnamiddag.  Donderdagavond zitten we dan weer gezellig samen, dartsen of spelen een gezelschapsspel.

Daarnaast bieden we, al dan niet samen met de provinciale kring, de gelegenheid om deel te nemen aan allerlei activiteiten, daguitstappen tot zelfs buitenlandse meerdaagse reizen.

Veelgesmaakt zijn ook onze club-ontbijten en -feestjes allerhande.

Voor slechts 30 euro wordt je deel van een gezellige bende.  Wie deelneemt aan de sportactiviteiten betaald 10 euro extra voor de verzekering.  C.M.-leden die sporten krijgen bovendien 15 euro teruggestort.Neem even contact op met een van de bestuursleden en kom vrijblijvend een drietal weken kosteloos en zonder verplichting deelnemen aan onze activiteiten.  Pas daarna wordt een effectief lidmaatschap gevraagd.

Contacteer ons via

Lid worden van OKRA Hulst?
Contacteer Jean Verhoeven -verantwoordelijke administratie via 0477 38 52 38 of via okrahulst22@proton.me

Andere nuttige contactinformatie

Marinus Clarijs
m.clarijs@telenet.be