Kom even proeven van onze activiteiten.

De gezellige, aangename koffienamiddagen om kennis te maken met leden van ons trefpunt.

Misschien spreekt het petanquen u wel aan, kom even kijken en kennismaken met onze petanquers en hun spel.  Een plezante groep die iedereen van harte welkom heet.  Na het petanquen wordt de dorst gelest en nog vrolijk nagepraat in PC St Pieter. Elke dinsdag- en donderdagnamiddag aan het Kerkplein.

Ook het biljarten heeft bijval.  Misschien ook iets voor u?  Elke donderdagnamiddag in PC St Pieter.

Het kaarten in PC St Pieterzorgt ook altijd voor een leuke donderdagnamiddag.

Onze fietsclub heeft veel succes, elke week staan de fietsers paraat aan  het PC St Pieter voor een rondrit door de Kempen en dit op maandagnamiddag om 13 uur.  2x per jaar wordt er een ganse dag gefietst.

Onze wandelingen onder de deskundige leiding van Willy Debaere, altijd leerrijk en door prachtige natuurgebieden.

Contacteer ons via

Lid worden van OKRA Lille?
Contacteer Maria De Backer via maria.debacker@scarlet.be of via

Andere nuttige contactinformatie

Bestuurslid
Maria Smans