OKRA is een socio-culturele vereniging voor 55-plussers, erkend en gesubsidieerd door de Vlaamse overheid.
OKRA wil haar leden het gemakkelijker maken om deel te blijven uitmaken van de samenleving en doet voor de uitbouw van haar activiteiten een beroep op vrijwilligers. OKRA vertrekt vanuit een christelijke visie en motivatie maar staat open voor iedereen en wij verdedigen de belangen van 55-plussers.

OKRA Melden is actief op vlak van: Ontmoeting (Herfstfeest; Kerstfeest; Paasfeest; De 'Klapstoel') - Belangenbehartiging - Sport (Fietsen; Dansen; Wandelen) - Ontspanning (Kaarten; Reizen...) - Zorg (bezoeken aan ouderen en rusthuisbewoners) - Academie (cultuur; infovergaderingen)
Dus reden genoeg om aan te sluiten bij OKRA; een gezellige club; een aanrader voor alle 55-plussers.

Contacteer ons via

Lid worden van OKRA Melden?
Contacteer Lode De Zaeytijd via lodedezaeytijd@hotmail.com of via
Onze privacy policy kan je hier vinden