In het trefpunt “Uitbergen” willen we ons concentreren op onze jeugd van de derde leeftijd. Daarom kiezen we bovenal voor sport en spel.

Onze troef is de leden samen te brengen in een gezellige omgeving, om op elke dinsdagmiddag een sportief kaartje te leggen, zijnde “Wiezen” en “Belot”. Verder organiseren we 1x per maand een spelletje “Bingo” voor de niet-kaarters.

Verder houden we de traditie hoog en organiseren we voor de leden een “Paasfeest” en “Kerstfeest”.

Als laatste willen we het zeker niet nalaten om ook te denken aan onze actieve leden en organiseren we uitstappen om te genieten van al het schone in onze streek.

Iedereen is welkom om vrijblijvend te komen kijken en eventueel deel te nemen. Daarna kan men nog steeds beslissen om deel uit te maken van ons trefpunt.

Onze privacy policy kan je hier vinden