OKRA-journaal - april 2023

Het OKRA-productiehuis was deze maand aanwezig bij de eerste dag van Plein op Stelten die doorging in Bornem. Twee maanden trekt de marktwagen van OKRA door Vlaanderen om 'nog' bekender te worden. Al gehoord van 'zentangle'? Maak kennis met Lydie in Zevergem die je leert tekenen en ontspannen tegelijk. In het Kempense Vosselaar pik je een fragment mee van 'Afscheid', een toneelstuk van en voor OKRA-leden en hoe het eraan toegaat bij een digicafé, dat zie je in Temse. Jeannine van Oech uit Lommel staat deze maand dan weer als vrijwilliger met 10 jaar dienst in de kijker. In Wuustwezel spelen ze koersbal en doen ze zelfs aan interlandwedstrijden. Deze keer een wedstrijd tussen de lokale OKRA-afdeling en het Nederlandse Liesbos. Een teaser over indoor skydiven in de Kempen maakt je ongetwijfeld benieuwd naar het journaal van volgende maand en afsluiten doen we met een idee voor Moederdag!

Gepubliceerd op 25/04/2023