Gepubliceerd op: 10/04/2024
Bron: OKRA Turnhout Sint-Pieter

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Beste Vrienden, We kennen allemaal Lissa Lewis. Ze was al enkele keren bij ons te gast om op te treden en alle aanwezigen zijn het er telkens over eens ‘ Dat meisje kan zingen’. We zijn dan ook heel trots om te kunnen zeggen dat Lissa, jaren geleden als piep jong meisje, haar eerste muzikale stappen gezet heeft in Turnhout. Dat is iets wat ook Lissa niet vergeten is

Maar de tijd gaat snel en op 23 juni 2024 zal het al tien jaar geleden zijn dat haar eerste single ‘ Gouden Glimlach’ verscheen.

Dat wil Lissa natuurlijk niet ongemerkt laten voorbij gaan en daarom zal ze deze 10-jarige carrière vieren in Kapellen en het liefst ook samen met ons.

Samen met live muzikanten en dansers zal ze een prachtig concert brengen. Het wordt een namiddag met een lach en een traan.

Het evenement vangt aan om 15h00 en zal omstreeks 17h30 afgelopen zijn.

Natuurlijk hebt U daarna nog de gelegenheid om met Lissa op de foto te gaan, even een babbeltje te slaan of gezellig iets te drinken in de prachtige cafetaria van zaal Lux.

Concreet:

Wanneer: zondag 23 06 2024 Waar: Zaal Lux – Marktplein 1 te 2950 Kapellen

Deuren: 14h00 // Aanvang concert: 15h00

We leggen natuurlijk een bus in en zo komt de totale prijs op 50,00 ( inclusief vervoer heen en terug)

Vertrek om 13u op de pleinen snollaert.

Inschrijven op het ledenfeest van 3 mei of in Sint-Pietershoek op 14 mei van 10 tot 11u.

U kunt ook overschrijven op de rekening: BE87 7875 5015 8394 met vermelding uw naam en Lissa Lewis.

Info: Greta Lauwers: 0496 535495