Gepubliceerd op: 16/02/2021
Bron: OKRA Ravels

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

OKRA-Ravels is een goed trefpunt waar hard wordt gewerkt. Iedere 55 -plusser vindt er wel zijn goesting en ontspanning.
Wij hebben een prachtige ploeg van 20 contactpersonen / team - 8 kernbestuur mede -werkers en 6 clubverantwoordelijken die samen het trefpunt met 270 leden vooruit duwen.

MAAR het is tijd voor aanvulling en verjonging van de ploeg. Kandidaten zowel vrouwen en als mannen zijn altijd welkom, U komt bij een gezellige groep te recht, die vele sociale contanten hebben met onze leden. Hopelijk zal dat vlug gebeuren en kunnen wij weer aan het werk.

Wenst U zich kandidaat te stellen laat een seintje aan René Willems, teamleider, tel. 014/65 54 81 en/of Alois Buyens, secretaris, tel. 014/65 63 57

Op OKRA-Ravels kunnen jullie rekenen. OKRA-Ravels rekent OOK op jullie.

Downloads: