Bezoek de Triënnale Brugge met gids

Gepubliceerd op: 07/03/2024
Bron: Provincie: West-Vlaanderen

Ontdek samen met een gids de hedendaagse kunst- en architectuurinstallaties van Triënnale Brugge 2024. De gids neemt je mee langs gekende en minder gekende plekken in West-Brugge. Laat je verwonderen en verrassen met weetjes en achterliggende verhalen en laat je prikkelen om Brugge vanuit een ander perspectief te beleven. Na de wandeling kan je napraten bij een gezellig kopje koffie en gebak.

Wanneer? Dinsdag 18 juni 2024 om 14 uur
Locatie? Ingang BMCC (Beurs-, Meeting- en Concertcentrum Brugge), St.-Maartensbilk 1, Brugge
Deelname? 18 euro – OKRA-leden, 22 euro – niet leden (incl. rondleiding met gids, koffie en gebak)
Inschrijven? Vooraf noodzakelijk vóór 4 juni 2024 via brugge@okra.be en volgens beschikbaarheid van plaatsen. Wees er snel bij!

Downloads: