Catharina Deckers 100 jaar

Bron: OKRA Hechtel

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Het moest er toch een van komen.....Een honderdjarige in onze gepensioneerdenbond ! Wat een eer zo iemand in de bloemetjes te mogen zetten ! Het is inmiddels een jarenlange traditie dat het bestuur met een gepast geschenk onze 80-ers en 90-ers weet te huldigen. Echter onze eeuwelinge Deckers Catherine mocht op 1 december de symbolische 100 kaarsjes uitblazen. Daar moesten we dus zeker op af !!! Haar jarenlange inzet in het verenigingsleven verdiende zeker een hartelijk woord van dank ! Naast de zorg voor haar kroostrijk gezin wist ze zich sociaal dienstbaar te maken als bestuurslid van de Bond van de gepensioneerden (nu Okra). Ook bij de Chiro en de KAV was ze een graag geziene medewerkster ! Haar mooie zangstem werd ook vele jaren in het parochiaal Ceciliakoor graag gehoord.

Duizendmaal dank Catherine voor al dat goede waaraan ge al die jaren hebt meegewerkt en u met veel enthousiasme hebt ingezet ! Wij wensen u nog vele gezonde jaren te midden van de liefdevolle zorg van uw kinderen, kleinkinderen en de zovele achterkleinkinderen !!!

voor de foto's klik op onderstaande link.