Gepubliceerd op: 13/03/2020
Bron: OKRA Weelde - Centrum

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

NIeuws ivm de maatregelen met het coronavirus

Beste Okra-leden,

Zoals u zeker al genoeg bent geïnformeerd over het coronavirus, heeft dit ook grote gevolgen voor de werking van ons trefpunt.

Alle activiteiten van ons trefpunt met name kaarten, hobby, fietsen, petanque en biljarten worden opgeschort tot 3 april. Daarna zullen we de raadgevingen van de overheid volgen.

De toneelvoorstelling op 19 maart gaat niet door. Het inkomgeld wordt terug betaald. Over een verschuiving naar een latere datum is nog niets geweten.

Ook ons paasfeest van 2 april gaat niet door. Ook het inschrijvingsgeld wordt terug betaald. op dit ogenblik kunnen we nog geen andere datum vastleggen om toch een gezellig samenzijn te organiseren. We vragen geduld aan alle Okra-leden voor de terugbetalingen. We gaan zeker niet terugkomen voor de terugbetaling te doen, onze buurtwerkers zullen tijdig geïnformeerd worden wanneer ze tot terugbetaling mogen overgaan.

Wij rekenen op uw begrip en vragen, zeker in uw eigen belang, om de instructies van de overheid goed op te volgen.

Het Okra-team

Weelde 13 maart 2020