Koekjesverkoop "We love Lotuskoekjes"

Gepubliceerd op: 19/09/2023
Bron: OKRA Ternat

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Bestellen kan (tot 11/10/2023) mits betaling op rekening BE79 8508 9189 9133 op naam van OKRA TERNAT van het aantal pakketten x 11 € en met vermelding naam, adres + aantal pakketten of Bestellen tijdens onze activiteiten of bij het Ternats Okra bestuur en leden + contante betaling. Uw besteld(e) pakket(ten) zal (zullen) geleverd worden vanaf 8 november 2023. Dankjewel voor uw steun ! Trefpunt Okra Ternat, contact : okraternat@outlook.be of 0479/73.11.17

Een pakket bestaat uit 20 Lotus lekkernijen en kost 11 €/pakket. Leuk als cadeautje, als Sinterklaasgeschenk, verwen jezelf en/of je dierbaren. De opbrengst van deze pakketten zal gebruikt worden om de werking (zaal, activiteiten, e.d.) van ons Trefpunt Okra Ternat te betalen. Zo kunnen wij jullie, onze leden, verwennen met allerlei activiteiten zoals optredens, voordrachten, gezellig samenzijn, ledenbijeenkomsten met aangeboden koffie en vijfuurtje, en nog veel meer. Wil je ons steunen ?

Downloads: