Gepubliceerd op: 17/03/2024
Bron: OKRA Maaseik

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Op 14/3/2024 werd door Okra-Maaseik het lentefeest gevierd met een gevarieerd en druk programma.

Na een spannende quiz waarin we op zoek gingen naar de slimste quizploeg van Maaseik, was het de beurt aan onze lijndansers, die hun beste beentje voorzetten.

De leden van de fietsclub toonden in meer dan 100 foto's hun eigen wekelijkse fysieke inspanning, die hen van de Mechelse heide tot het Roermondse Oolderhuuske had gebracht.

Tijdens een culinair intermezzo met koffie en lentegebak kwamen de tongen los. Het was Lizette Sypers die met een paar goedgekozen teksten voor aandachtige stilte zorgde.

Daarna was het tijd voor het muzikale gedeelte van de middag met liedjes over de liefde en over soep die niet te eten is. Gelukkig konden we in de zaal genieten van paaseitjes en kramiek.

Op de danspasjes van 4 boerinnekes met broeken met kant en broderie werden de leden uitgewuifd. Ze gingen naar huis met het voornemen om 's nachts schaapjes te tellen maar niet op de manier die hen eerder in een sketch was voorgespeeld.