Lid worden van OKRA Bodegem/Kapelle en verlenging lidmaatschap - praktische info

Gepubliceerd op: 20/10/2023
Bron: OKRA Bodegem-Kapelle

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Lid worden kan op ieder moment van het jaar. Hoe je lidmaatschap verlengen? Hoe dit kan lees je hieronder (klik op 'verder lezen' voor meer praktische info)

Info: Lidmaatschap

Het lidmaatschap bestaat uit een klein deel voor het lokaal trefpunt en een deel voor de organisatie Okra. Dit lidgeld omvat ondermeer de maandelijkse tijdschriften en nieuwsbrieven, een verzekering voor deelname aan de activiteiten, korting bij bepaalde activiteiten, korting bij partners, ...

Opmerking: nieuwe inschrijvingen kunnen het hele jaar door.

Hoe lid worden?

- contacteer ons rechtstreeks via een bestuurslid of wijkverantwoordelijke indien u hiervan iemand kent, of,
- stuur een mail naar okra.bodegem@gmail.com en wij nemen verder met u contact

Hernieuwing van het lidmaatschap voor bestaande leden 2024:

Denk eraan tijdig uw lidmaatschap te hernieuwen.

Betaling lidgeld:

Of

Cash bij uw wijkverantwoordelijke of een bestuurslid.

Een nieuwe lidkaart zal u daarna bezorgd worden.

Specifiek voor nieuwe inschrijvingen van september tem december 2023

Nieuwe leden die inschrijven vanaf september 2023 zijn automatisch lid tot eind 2024 zonder bijkomende kosten.
Voor het lidmaatschap vanaf september gelden de tarieven van 2024 (zie hieronder)

Mensen die voor de eerste keer aansluiten bij OKRA en tevens aangesloten zijn bij CM kunnen genieten van een teruggave van 10 euro door hun mutualiteit. Breng ons in dit geval op de hoogte zodanig dat we de nodige formaliteiten kunnen regelen.

Lidmaatschap 2024:

• Okra-lid 30 €
  • Okra-gezinslid 50 € (2 partners)
  • WZC-bewoner (en partner) 12 €
  • Bijlid 15 € (reeds lid in een ander trefpunt)

Doe je mee aan de wandelingen dan dien je bijkomend lid te worden van Okra-Sport om verzekerd te zijn tijdens deze activiteit.
Prijs okra-sport per jaar : 10 €

Soorten lidmaatschap:

• Lid: 1 persoon op 1 adres
  • Gezinslidmaatschap: alle leden die op hetzelfde adres wonen. In praktijk meestal 2 partners die samenwonen.
  • Bewoner Woon Zorg Centrum: dit is strikt: enkel bewoners van een WZC (dus niet serviceflat, …)
  • Partner van bewoner WZC: in sommige gevallen woont de partner thuis en kan zij/hij ook genieten van het lager lidgeld.