Gepubliceerd op: 21/11/2023

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Okra lidgeld bedraagt:

Lidmaatschap: 1 persoon: € 30 (voor partners die op een verschillend adres wonen betalen elk € 30.00.

Gezinslidmaatschap: € 50 (alle leden van een gezin die op één adres wonen maken deel uit van het lidmaatschap).

Woonzorgcentrum: Leden die verblijven in een woonzorgcentrum betalen slechts € 12 euro voor een lidmaatschap; de partner die nog thuis woont, betaalt eveneens € 12.

Sportlidmaatschap: € 10 € (wordt terugbetaald door de mutualiteit).

Wet op privacy-gebruiksgegevens: Door uw lidmaatschap geeft u Okra de toelating om uw contactgegevens en eventueel foto’s te gebruiken voor de normale werking binnen Okra en op de website. (in overeenstemming met het Europese wet i.v.m. privacy).

Mogen we vragen uw lidgeld 2024 tijdig te betalen, voor 15 december 2023 om de verzekering voor de activiteiten 2024 tijdig in orde te hebben.

Het lidgeld kan betaald worden door overschrijving op rekening BE09 7845 5031 3257 van Okra Alken.

De attesten i.v.m. uw bijdrage van € 10.00 aan Okra sport worden u nadien bezorgd.

Gelieve bovenaan de klever van uw mutualiteit aan te brengen en het attest af te geven aan uw ziekenfonds. Niet terug aan Okra Alken bezorgen .

De stickers: i.v.m. Okra Alken sport worden u gelijktijdig bezorgd. Gelieve deze sticker(s) op uw lidkaart aan te brengen.