Gepubliceerd op: 29/03/2024

Terug naar het nieuwsoverzicht

Denderende Muziekquiz

Beste OKRA-vrienden,

Hoe ziet onze kalender er uit voor april :

-ma 1 april : Paasmaandagbal in zaal Breughel 13u30 met orkest De Doorbrekers.

Een organisatie van de Werkgroep Senioren.

-di 2 april : Spelnamiddag 14u in de Foyer van zaal Breughel.

-woe 3 april : Rondrit van de E-bikers (als het weer het toelaat).

-do 4 april : Wandeling in Gooik Woestijnkapel. Vertrek op het Dorp om 14u met de wagen.

-di 9 april : Okra Academie : uitstap naar Gent, bezoek aan 2 stadspaleizen. (enkel voor de ingeschrevenen)

-ma 15 april : Ledenontmoeting ‘ Denderende Muziekquiz’ vanaf 14u in zaal Breughel.

Inschrijven gebeurt telefonisch bij Jacqueline 053 680603, Pierre 053 661947 of 0475 585702.

-di 16 april : Crea-namiddag om 13u30 in de Foyer van zaal Breughel.

Aansluitend vanaf 16u30 dansen met het aanleren van folklore dansen.

-woe 17 april : E-bike (als het weer het toelaat).

-do 18 april: Geen wandeling, maar Nationale OKRA Quiz in Tielt. Wij verdedigen onze titel van

nationaal kampioen. De wandelzoektocht in Dendermonde is verplaatst naar do 13 juni.

-vrijdag 19 april : Kruidenlezing in de Foyer zaal Breughel te 14u : Machteld vertelt ons over kruiden als ondersteuning voor lichamelijke klachten. Bezoek aan de kruidentuin en workshop.

Inschrijven verplicht, inkom 5€.

-di 23 april : Okra Academie : Voordracht door Dr. Piet Van Damme : ‘Een persoonlijke wandeling door driekwart eeuw geloof’.

Op vrijdag 26 april organiseert OKRA Oost-Vlaanderen een ledenfeest in domein Puyenbroeck te Wachtebeke. Deelnameprijs is 39€ voor Apéro, Lunch, Muziek en Dans.

Het busvervoer (22€) neemt de kas voor zijn rekening (enkel geldig voor eigen trefpuntleden).

Inschrijven bij Marguerite, Jacqueline, Pierre.

Betaling op rekening BE41 7805 9152 5110 van Okra Denderleeuw

- ma 29 april : Algemene Bestuursvergadering in de Foyer 14u.

-di 30 april : Crea-namiddag om 13u30 in de Foyer van zaal Breughel.

Aansluitend vanaf 16u30 dansen met het aanleren van folklore dansen.

LET OP! Een dag om vrij te houden : vrijdag 24 mei treinuitstap naar Diest. Info volgt.

Met de vriendelijke groeten van het OKRA-bestuur trefpunt Denderleeuw,

De voorzitter Pierre Boschmans.