Maandblad JANUARI - FEBRUARI

Terug naar het nieuwsoverzicht

Nieuwjaarswensen

Beste OKRA-vrienden,

Mag ik jullie vooral een goed en gezond Nieuwjaar wensen.

Met de vaccinaties in zicht, hebben we eindelijk perspectief om onze werking in de nabije toekomst

terug op te starten. Een voorzichtige prognose is om in april de eerste ledenontmoeting te organiseren.

Misschien is dit te hoopvol, maar mei voor het Moederfeest is even fijn.

Samen met het magazine en deze brief komt jouw wijkverantwoordelijke aan de deur praten over je lidmaatschap vernieuwing. Lidgeld voor 2021 bedraagt 25€ voor singels en 42€ voor koppels. Bij een positief antwoord wordt je beloond met een geurig pakje koffie, jouw lidkaart voor 2021 en het belangrijkste, een gratis aansluiting voor 2021.

Dit alles is je aangeboden door het lokale bestuur van het trefpunt Denderleeuw.

Nieuwe leden moet ik deels teleurstellen, het gratis lidmaatschap is enkel voor 2020 leden.

Het vaccinatieprogramma wordt verder uitgerold. Wij, de +65 jarigen zijn straks aan de beurt. Het is heel belangrijk je te laten inenten, niet alleen voor jezelf, maar ook voor elkaar zodat we stukje bij beetje ons oude leven terug kunnen oppikken.

Je laten vaccineren is het beste plan,

Zodat het sociale leven straks weer starten kan.

Ik blijf positief en blijf er in geloven.

Draag ondertussen zorg voor jezelf en elkaar!

Met de vriendelijke groeten van het OKRA-bestuur trefpunt Denderleeuw.

De voorzitter Pierre Boschmans.