Maandblad JULI - AUGUSTUS

Terug naar het nieuwsoverzicht

Zomerverlof

Beste OKRA-vrienden,

Zoals vermeld in de vorige nieuwsbrief hervatten we de zomerse activiteiten met avondwandelingen,

maar ook starten we met een nieuwe clubwerking : een heuse fietsclub, de E-bikers.

Het is duidelijk dat we ons richten naar de leden met een electrisch aangedreven fiets.

De eerste rit en tevens try-out is gepland op dinsdag 6 juli. Samenkomst op het Dorp, vertrek om 14u.

Andere geplande data zijn dinsdag 20 juli, 03 augustus, 17 en 31 augustus.

Verantwoordelijke is Jacqueline Protin samen met Linda Boschmans.

Wat zijn onze avond wandelactiviteiten de komende maanden juli en augustus?

- donderdag 8 juli te 19u met vertrek op het Dorp : Dorpswandeling Den Halt

- donderdag 22 juli te 19u met vertrek op het Dorp : Jaagpadwandeling

- donderdag 5 augustus te 19u met vertrek op het Dorp : Sportparkwandeling

- donderdag 19 augustus te 19u met vertrek op het Dorp : Dorpswandeling Huisegem

Op donderdag 2 september hervatten we de namiddagwandelingen. Vertrek op het Dorp om 14u voor de Eerste schooldag wandeling.

Alle activiteiten van ons trefpunt kan je ook raadplegen op onze site : www.okra.be/trefpunt/denderleeuw

De voorbereidingen voor de eerste ledenontmoeting zijn opgestart.

Dinsdag 7 september 14u zijn jullie uitgenodigd in zaal Breughel voor de feestelijke opstart.

Inschrijven is verplicht vóór 4 september (Corona regels) bij je contactverantwoordeljke of bellen naar

Maria Vlasschaert 056/663013. Jacqueline (053/680603) kan je vertellen of je reeds betaalde (5€) voor april 2020 wat nog steeds geldig is.

Met de vriendelijke groeten van het OKRA-bestuur trefpunt Denderleeuw.

De voorzitter Pierre Boschmans.