Maandblad JULI en AUGUSTUS

Terug naar het nieuwsoverzicht

Avondwandelingen

Beste OKRA-vrienden,

De afwezigen op onze laatste ledenontmoeting hadden ongelijk.

Wat een prachtige performance van zangeres Vera Dobbelaere met haar vertolking van Edith Piaff.

Wat zijn onze avond wandelactiviteiten de komende maanden juli en augustus?

- donderdag 13 juli te 19u met vertrek op het Dorp : Sportparkwandeling

- donderdag 27 juli te 19u met vertrek op het Dorp : Jaagpadwandeling

- donderdag 10 augustus te 19u met vertrek op het Dorp : Muilemwandeling

- donderdag 24 augustus te 19u met vertrek op het Dorp : Kerkwegels Teralfene

Maandag 28 augustus is er het kermisbal met orkest De Doorbrekers in zaal Breughel, een organisatie

van de Seniorenraad. Gratis inkom.

Op donderdag 7 september hervatten we de namiddagwandelingen. Vertrek op het Dorp om 14u

voor de “Eerste schooldag” wandeling.

Alle activiteiten van ons trefpunt kan je ook raadplegen op onze site : www.okra.be/trefpunt/denderleeuw

De voorbereidingen voor de eerste ledenontmoeting van het nieuwe werkjaar zijn opgestart.

Maandag 11 september 14u zijn jullie uitgenodigd in zaal Breughel voor onze Vlaamse zangnamiddag

met muziekgroep ‘De Scheve Noot’ uit Affligem.

Inschrijven bij je contactverantwoordelijke of bellen naar Jacqueline 053/680603 of Pierre 056/661947

of 0475/585702.

Donderdag 28 september organiseren wij, samen met Femma Hemelrijk , onze busuitstap naar Doornik.

Het voorlopige programma omvat : Morningkoffie, onthaalfilm, stadsrondrit met treintje, lunch, geleid bezoek aan de kathedraal en/of natuurhistorisch museum, brouwerijbezoek.

Voorinschrijven kan reeds bij Pierre. Het definitieve programma en kostprijs zijn bij het ter perse gaan

nog niet gekend.

Trefpunt Denderleeuw

Meer nieuws volgt.

Op maandag 4 december geeft het OKRA Orkest een klassiek concert in Erpe-Mere. Ons trefpunt wil vóórinschrijven in groep voor een verzekerde plaats. Tickets kosten 15€ voor leden, 18€ voor niet-leden. Info en inschrijven bij de voorzitter.

Met de vriendelijke groeten van het OKRA-bestuur trefpunt Denderleeuw.

De voorzitter Pierre Boschmans.

Downloads: