Gepubliceerd op: 10/03/2022

Terug naar het nieuwsoverzicht

CARNAVAL

Beste OKRA-vrienden,

Op de ledenontmoeting van februari zag ik alleen maar enthousiaste mensen, een ontmoeting van vreugde, plezier en dans. Meer van dat!

Naast de ledenontmoetingen hebben onze clubs ook hun activiteiten hervat. De Crea club, gevolgd door de Dansclub zijn actief om de twee weken.

Onze E-bikers hervatten in april, steeds op woensdag. Meer nieuws volgende maand.

En de wandelaars worden verwend met een aantal wandelingen op verplaatsing.

Hoe ziet onze kalender er uit voor maart :

-di 1 maart : Crea-namiddag om 13u30 in de Foyer van zaal Breughel.

Aansluitend vanaf 16u30 gaat het dansteam van start voor het aanleren van folklore dansen.

-do 3 maart : Wandeling naar Liedekerke : de trage wegen van Muilem . Vertrek op het Dorp om 13u30.

- di 8 maart : Ledenontmoeting vanaf 14u in zaal Breughel. Carnavalviering met prins en prinses verkiezing.

DJ Hugo geeft terug het beste van zichzelf om ons een aangename namiddag van muziek, plezier en dans te bezorgen.

Het bestuur besliste om de Corona Safety Pas te behouden bij het betreden van de zaal. Dit om onze veiligheid optimaal te verzekeren.

-di 15 maart : GEEN Crea-namiddag omdat de zaal Breughel onverwacht bezet is.

-do 17 maart : Wandeling in Wambeek . Vertrek met de wagen op het Dorp om 13u.

-di 22 maart : Okra-academie in de Maretak te Aalst om 14u30. Lezing over “De Baltische Staten”.

Inschrijven is niet meer verplicht maar aan te raden.

-di 29 maart : Crea-namiddag om 13u30 in de Foyer van zaal Breughel.

- do 31 maart : Wandeling . Vertrek op het Dorp om 13u30.

Uitnodiging voor volgende ledenontmoeting :

Op dinsdag 5 april vanaf 14u in zaal Breughel. De amusante muziekquiz.

Inschrijven gebeurt telefonisch bij Jacqueline 053 680603, Maria 053 663013, Pierre 053 661947.

Met de vriendelijke groeten van het OKRA-bestuur trefpunt Denderleeuw,

Jullie voorzitter Pierre Boschmans.