Gepubliceerd op: 02/05/2022

Terug naar het nieuwsoverzicht

Moederfeest

Beste OKRA-vrienden,

Onze drukke kalender voor de maand mei :

- di 3 mei : Ledenontmoeting vanaf 14u in zaal Breughel. Moederfeest.

Na de koffie met pannekoeken speelt De Foute DJ Hugo ons ten dans.

-woe 4 mei : E-bike . Vertrek op het Dorp om 14u.

-do 5 mei : Okra-academie in de Maretak te Aalst om 14u30. Lezing over “Aalst” door burgemeester D’Haese

-vr 6 mei : Lezing “Gezond leven – Kruidenworkschop met bezoek aan een kruidentuin” in de Foyer van zaal Breughel om 14u door herboriste Machteld.

Een eigen organisatie van Okra Denderleeuw.

-di 10 mei : Crea-namiddag om 13u30 in de Foyer van zaal Breughel.

Aansluitend vanaf 16u30 gaat het dansteam van start voor het aanleren van folklore dansen.

-woe 11 mei : Gemeentelijk Petanque tornooi op het speelplein Hof ter Leeuwe om 13u, een organisatie van de Ouderenraad. Meer info in het Denderleeuws infoblad De Schakel.

-do 12 mei : Rolstoelwandeling . Vertrek op het Dorp om 14u.

-di 17 mei : : Dansnamiddag met optredens van twee zangduo’s in zaal Breughel vanaf 13u30, een organisatie van de Ouderenraad. Gratis inkom. Meer info in het Denderleeuws infoblad De Schakel.

-woe 18 mei : E-bike . Vertrek op het Dorp om 14u.

-do 19 mei : Treinuitstap naar Namen. Vertrek met de trein van 9.05u in het station van Denderleeuw. Inschrijven kan vanaf nu. Kostprijs 45€.

-di 24 mei : Crea-namiddag om 13u30 in de Foyer van zaal Breughel.

Aansluitend vanaf 16u30 folklore dansen met het dansteam.

Uitnodiging voor volgende ledenontmoeting :

Op dinsdag 7 juni vanaf 14u in zaal Breughel. Ierse namiddag met een optreden van onze eigen dansgroep en het muzikaal duo Jameson & Power.

Inschrijven gebeurt telefonisch bij Jacqueline 053 680603, Maria 053 663013, Pierre 053 661947.

Met de vriendelijke groeten van het OKRA-bestuur trefpunt Denderleeuw,

Jullie voorzitter Pierre Boschmans.