Gepubliceerd op: 04/11/2021

Terug naar het nieuwsoverzicht

Ledenontmoeting met Vrij Podium

Beste OKRA-vrienden,

O wee, met de huidige coronacijfers gaat het andermaal de slechte weg op, een evolutie om in het oog te houden. Bij Okra volgen we deze ontwikkelingen op de voet.

Op onze agenda voor november :

-dinsdag 2 nov : Ledennamiddag met Vrij Podium in zaal Breughel. Start om 14u met Discobar Hugo.

Let op! Covid Certificate tonen aan de ingang.

-donderdag 4 nov : Wandeling naar Liedekerke de Dommelingen, samenkomst om 13u30 op het Dorp.

-dinsdag 9 nov : E-Bike uitstap. Vertrek op het Dorp om 14u

-dinsdag 16 nov : Okra Academie, uitzonderlijk in de cafetaria sportterreinen Osbroek te Aalst te 14u30.

Optreden van Circus Terra, instrumentale folk uit Europa. Inkom 7€. Inschrijven is aangeraden via rietje.vanlangenhove@hotmail.com of 0496 142527.

-donderdag 18 nov : Wandeling naar de Iddergem. Vertrek aan de Bloeiende Wijngaard om 13u30.

-donderdag 25 nov : Crea-namiddag in het Koetshuis van het Kasteeltje. Deuren vanaf 13u30.

Eveneens op donderdag 25 november gaat de Regionale Quiz door in Nederhasselt. Deze quiz geldt als selectie voor de Nationale Okra Quiz van 2022. Ons quizteam veroverde reeds 2 maal opeenvolgend de hoofdprijs in de Nationale Quiz en we mogen ons dan ook fier het slimste trefpunt van Okra Vlaanderen noemen.

-donderdag 2 dec : Wandeling in Denderleeuw richting Liefkenshage. Vertrek op het Dorp 13u30.

Uitnodiging voor volgende ledenontmoeting :

Op dinsdag 7 december vanaf 14u in zaal Breughel, Sinterklaasfeest.

We verwelkomen de Sint met muziek en zang, en naar aloude gewoonte zijn er ballekens met kriekjes rond 16u.

Inschrijven gebeurt telefonisch bij Jacqueline 053 680603, Maria 053 663013, Pierre 053 661947.

Met de vriendelijke groeten van het OKRA-bestuur trefpunt Denderleeuw,

De voorzitter Pierre Boschmans.