Gepubliceerd op: 08/11/2021
Bron: Provincie: Vlaams Brabant

Omwille van de stijgende coronacijfers is er beslist om het concert te annuleren. Frascati Symphonic Sopraan An De Ridder, Tenor: Ingmar Ruttens O.l.v. Kris Stroobants

Frascati Symphonic brengt zoals gewoonlijk weer een traditionele mix van bekende nieuwjaar klassiekers. Van liefde op het eerste gezicht tot gebroken harten en passionele moorden: operettes waren de kaskrakers van hun tijd. We brengen een hitparade van prachtige ouvertures en aria’s uit de 19e eeuw en het begin van de 20ste eeuw.

Het programma bestaat uit hoogtepunten uit het repertoire van o.a. Johann Strauss Sohn, Michael Ziehrer, Frans von Suppé, Carl Millöcker en Franz Lehar.

Met pijn in het hart hebben we beslist om geen receptie na het concert aan te bieden. We hebben de prijs daarom aangepast.

  Datum: dinsdag 11 januari 2022

Uren: 10.30 uur voor de gewesten Diest, Dijleland, Tienen en