Nieuwjaarswensen Bret Gelieren

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Liefste OKRA leden en bestuursleden van Trefpunt Genk Bret – Gelieren,

In voorbije coronajaar hebben wij onze activiteiten kalender meer dan ons lief was moeten wijzigen, zelfs schrappen.

Ook 2021 ziet er nog altijd niet uit zoals we zouden wensen.

In 2021 zal Covid nog steeds op het puntje van onze tong liggen, maar dat ziet toch niemand dankzij het mondmasker.

Wie dat wel zal merken zijn onze ogen bij het lezen van de activiteitenkalender 2021.

Ook hier zijn reeds een aantal activiteiten van de kalender

verschoven ja, zelfs verdwenen.

Maar zoals overal gezegd en geschreven : We laten elkaar niet los.

Ook wij leden van Okra Bret-Gelieren laten elkaar niet los.

Wanneer we een probleem hebben met de opgelegde veiligheidsmaatregelen , kunnen we nog steeds hulp zoeken bij elkaar en onze wijkverantwoordelijke.

Het bestuur van OKRA Bret-Gelieren heeft een flinke inspanning gedaan om de verloren activiteiten enerzijds met alternatieven op te vangen en anderzijds door dit financieel te compenseren uit eigen spaarpot.

Door de corona perikelen genoten en genieten onze 211 leden van :

* 50% korting op de kerstmenu 2020

* 15% korting op de midweek uitstap 2021

* 40% korting op de turnlessen in 2021

* 40% korting op het lidmaatschap 2021

* 15% korting op wandel- en fiets tweedaagse in 2021

In 2021 zullen onze soms echt verrassende activiteiten terug in stijgende lijn gaan.

Ik kijk samen met het bestuur met grote belangstelling er naar uit U in 2021 te mogen verwelkomen in de allerbeste gezondheid in de ons vertrouwde omgeving van de Fleeketaer.

Uw liefhebbende kapoen en team – leader

René Lenaerts, Bret 1 januari 2021