Gepubliceerd op: 06/01/2022

Terug naar het nieuwsoverzicht

Nieuwsbrief Januari 2022

Beste leden,

Okra wenst U een goede gezondheid en vele mooie momenten in

Corona heeft ook op het einde van het jaar voor veel problemen gezorgd in onze werking.

Vooreerst mochten we de bingo op 19 november en ons kerstfeest op 16 december niet laten doorgaan.

Ook enkele bestuursleden moesten in deze periode om lichamelijk problemen afhaken.

Daarom hadden we besloten om pas in 2022 terug onze werking op te starten.

Omdat onze werking in 2021 volledig werd bepaald door covid 19 willen we U toch nog een kleine attentie bezorgen.

Hopelijk kunnen we in 2022 geleidelijk aan terug onze normale activiteiten opstarten.

Daarom geven wij U nu onder voorbehoud volgende agenda.

- Verloren Maandag van 12 januari gaat niet door.

- Normaal gaat op dinsdag 8 februari de dansverbroedering van ons trefpunt door in De Wouwer

- Op 8 maart wordt in de Wouwer het toneelstuk ‘Weerzien’ opgevoerd.

- De uitwaaidagen in Posten worden gepland op 8 en 31 maart.

- Het paasfeest plannen we op donderdag 7 april in De Brouwerij.

- Op dinsdag 10 mei wordt ‘De operetteparels ‘ opgevoerd in de warande. Tickets € 30,00

Eventueel busvervoer € 15,00.

Corona zal bepalen of dit alles kan doorgaan.

Verleden jaar hebben we een belangrijke reductie toegestaan op het lidgeld. U begrijpt dat we dit niet elk jaar kunnen doen.

Het lidgeld bedraagt € 26 voor een lid. Voor 2 leden uit het gezin bedraagt het lidgeld

€ 43,00. De sportzegel is hetzelfde gebleven, € 8,00.

We vragen U om deze lidgelden zoveel mogelijk over te maken op onze bankrekening nr.

BE43 4199 0165 1101.

Voor leden die cash wensen te betalen zullen we in februari opnieuw langskomen. Dan worden ook de lidkaarten afgegeven.

Jubilarissen

In november vierden Lowie Moonen en Ida van Dun hun diamanten lubileum.

Ook Frans Mertens en Elisa Van Beek konden in januari hun 60 jarig huwelijk vieren.

Hartelijk proficiat.

Wij wensen hen nog vele gezonde jaren toe