Nieuwsbrief juli en augustus 2021

Bron: OKRA Loenhout

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Klik hier om de nieuwsbrief van juli en augustus te lezen

OKRA … Punt in de actualiteit was ons ‘’ Afhaalontbijt ‘’ op 20 juni

Wegens Corona kon ons welgesmaakt ontbijt met bubbels niet doorgaan in februari. Plannen werden gemaakt voor een alternatief en ’t is nog gelukt ook. Om het kenbaar te maken werden de flyers in gans Loenhout rondgedragen door onze contactpersonen en bereidwillige leden. Leveranciers werden gecontacteerd, bestellingen geplaatst en aankopen gedaan.

En dan, zondagmorgen 06.00 uur, alle hens aan dek om de zakken te vullen met al dat lekkers wat we voor jullie , voor ogen hadden.

Reeds rond het middaguur kregen we de eerste positieve reacties binnen, de dagen daarop nog meer. Om het kort samen te vatten … Wauw ! Ik citeer : zeer goed en verzorgd ontbijt …, het smaakte zeer goed…, we kregen het niet op – hebben er twee keer van genoten…, veel keuze van lekker beleg…, mooie variatie van smaakvolle producten…, doe zo verder – we kijken al uit naar wat jullie ons volgend jaar voorschotelen.

Een fiere papa en trotse mama hadden voor hun gezin een mooie ontbijttafel gecreëerd, de kinderen waren zeer enthousiast met deze goed gedekte tafel.

Nogmaals bedankt voor jullie steun aan onze vereniging !

OKRA … Vieringen à à à noteer 16 september in uw agenda

Nu de coronaversoepelingen op volle toeren draaien willen we na 1,5 jaar thuis zitten, een gezellig samenzijn organiseren, als bestuur hebben we niet stil gezeten en we denken dat de meesten hier nood aan hebben. Weg met Corona, maar we houden het toch nog een beetje voorzichtig.

Graag nodigen wij jullie uit om hieraan deel te nemen op donderdag 16 september om 12 uur in kantine LSK – Dorensweg 11 . Deuren open om 11.30 uur !

Uw bijdrage is slechts 15.00 € voor de ganse namiddag ! Wie doet mee ?

Tussen de soep en de kroketjes kunnen jullie wat bijpraten , nadien ontspanning met eigen middelen, tussendoor nog een lekker nagerechtje , daarna even jullie algemene kennis opfrissen en rond 17.00 uur sluiten we af met een welgemeende … bedankt en tot de volgende keer.

Onze contactpersonen zullen in de eerste week van september langs komen om uw deelname te noteren.

OKRA … Jubilarissen ( Okra leden) Gefeliciteerd !

Valgaeren John & Strijbos Jeanne 3 juli 2021 Goud

Kapelstraat, 10 bus 4

Aertsen Jos & Van Riel Maria 11 juli 2021 Diamant

Marsweg, 48

Van Dijck Fons & Van Dijck Josefa 28 aug. 2021 Briljant

Sint Lenaartseweg, 122

Van Hasselt Jos & Aertsen Martha 30 aug. 2021 Diamant

Terbeekseweg, 19

OKRA … 90 jarigen in onze vereniging Proficiat !

Van Looveren Jozefa 23 juli 2021 WZC Amandina

Vermeiren Maria 6 augustus 2021 Kruisdreef 12

Anthonissen Karel 30 augustus 2021 Bechtseweg 101

OKRA … Fietsen

Onze fietsers zijn al volop aan ’t genieten van de mooie dagen om er

met hun stalen ros op uit te trekken.

Op 7 september nodige wij jullie, te samen met de fietsgroepen van ’t gewest Brecht-Wuustwezel-Essen, uit om deel te nemen aan onze fietsgordel 2021 !

Vanaf 10 uur kan je gratis inschrijven in ’t lokaal – Sportcomplex De Dorens – Dorensweg 11 , en krijgt u naar keuze een of meerdere fietsroute aangeboden.

Fons Frijters heeft 4 mooie routes samengesteld zodat jullie zelf de afstand kunnen kiezen.

Bv . een kleine toer in de voormiddag , een grotere in de namiddag. Tussendoor kan je dan lekker picknicken in onze kantine van LSK met een tas warme soep enz.

Soep en dranken aan democratische prijzen.

OKRA … Petanquen

Onze petanquespelers blijven actief op woensdagnamiddag.

Er is nog plaats voor extra spelers.

OKRA… Gewestkaarten

• In juli is het nog geen gewestkaarten in Wuustwezel.
  • Op 18 augustus is het normaal gewestkaarten in Brecht. Het trefpunt wacht nog op verdere informatie en toelating van de gemeente Brecht. Het staat wel in de planning maar we weten nu nog niet of het kan doorgaan. Bel tegen dan even naar Roza (0471-285913) of naar Jan (0473-594908).