Gepubliceerd op: 09/06/2022

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Beste Leden,

De nieuwsbrief zal deze maand wat later bezorgd worden. Enkele van onze bestuursleden hadden andere verplichtingen op 7 juni. In juli zal er geen nieuwsbrief opgemaakt worden. De eerste volgende zal in de maand augustus verschijnen.

Wanneer je deze nieuwsbrief ontvangt, zal onze uitstap naar Hoogstraten op 16 juni al voorbij zijn. Meer dan 30 leden waren maakten deze uitstap mee.

Het is weer de tijd van de belastingbrieven. De meeste van onze leden krijgen een vereenvoudigde aangifte en moeten bijgevolg niets meer doen. Toch is het raadzaam om deze berekening na te zien, want we stellen vast dat er soms toch fouten in deze aangifte zitten.

Daarom kan je op 23 juni vanaf 13u30 tot 17 u in de Brouwerij uw vereenvoudigde aangifte laten nazien en eventueel wijzigingen laten aanbrengen. Indien je hiervoor interesse heeft zorg er dan voor dat je zeker de vereenvoudigde aangifte + uw identiteitskaart en pincode (zowel man al vrouw) bij U heeft + alle stukken die nuttig kunnen zijn om uw aangifte na te zien. (giften, betaling roerende voorheffing op dividenden, dienstencheques, rechtsbijstandverzekering, groene lening etc.). Zie uitgebreide info in ‘Het berichtenblad’.

Op donderdag 28 juli gaat de bedevaart naar Brielle door. U kan hiervoor inschrijven door € 70 over te maken op bankrekening van parochie St. Michiel BE78 7333 5215 4486.

Op 20 augustus gaat ons jaarlijks zomerfeest aan de Bouwerij door. U kan dan weer genieten van een aperitief en ook de frietkraam is weer present. U kan nu al inschrijven door € 10 te storten op onze rekening BE43 4199 0165 1101.

Ook voor onze uitstap op 8 september naar de Voerstreek, Het land van Herve, Overmaas en de Mergellandroute. Zeker de moeite waard. Ook hiervoor kan U reeds intekenen door overschrijving van € 80 op onze bankrekening BE43 4199 0165 1101.

Jarigen

Alle Okra-leden jarig in juni en juli wensen wij een gelukkige verjaardag en nog vele gezonde jaren.

Overlijden

Op 6 juni overleed Sooi Van Loon, echtgenoot van Wieze Dries. Hij was jarenlang trouw lid van Okra Weelde. Wij bieden de familie onze oprechte deelneming aan en wensen hen veel sterkte.