Gepubliceerd op: 17/06/2021

Terug naar het nieuwsoverzicht

Nieuwsbrief Mei Juni 2021

Beste leden,

Corona heeft nu meer dan een jaar al onze doen en laten sterk bepaald. Maar nu het vaccineren op kruissnelheid komt, mogen we eindelijk wat versoepelingen verwachten. Het Overlegcomité heeft de richtlijnen bekrachtigd die op 9 juni ingaan.

Stilaan nemen we onze vroegere activiteiten weer op.

De fietsers vertrekken weer elke maandag om 1 uur aan het Gemeentehuis. Nieuwe fietsers zijn nog altijd welkom.

De leden van de petanqueclub komen weer elke dinsdag en vrijdag bijeen aan het Molenslop. Ook hier zijn nieuwkomers welkom.

De leden van de hobbyclub zijn terug op vrijdag creatief bezig in de Foyer.

Ook onze andere activiteiten trachten we terug op te starten. We staan nu wel voor de vakantie maar toch hopen we (als corona het toelaat) om op 21 augustus ons eerste gezellig samenkomst te kunnen organiseren. Op deze zaterdagnamiddag vanaf 16 uur wordt U allen verwacht in De Brouwerij om na een aperitief aan te schuiven aan de frietkraam. Daarna kan u nog gezellig napraten bij een drankje. U kan deelnemen aan de prijs van (aperitief + frietkraam) € 10,00. Mensen die moeilijk aanwezig kunnen zijn, mogen zich altijd laten vergezellen door familieleden of vrienden. Ook zij kunnen aan dezelfde voorwaarden deelnemen. U kan nu reeds uw deelname overmaken op rekening

nr. BE43 4199 0165 1101.

Op 22 juli wordt de bedevaart naar Den Briel georganiseerd. De mensen van Ravels, Weelde en Poppel kunnen inschrijven aan € 70,00 bij Frans Verhoeven.

Onze samenkomst in Meersel-Dreef in augustus ligt nog niet vast.

Op 23 september wordt U verwacht in de zaal Sint-Michiel tegen 12U30 voor een koffietafel.

Meer nieuws in volgende nieuwsbrief.

Jubilarissen

Ludo Coertjens en Maria Leemans mochten in mei hun Gouden jubileum vieren

André Jansen en Ivonne Verstraelen mogen in juni 50 kaarsjes uitblazen voor hun gouden jubileum.

In mei waren Louis Timmermans en Maria Van Loon reeds 60 jaar gehuwd.

Al onze feestelingen wensen wij veel geluk. Mogen ze nog lang samen van het leven genieten!

Ook moeten we nu weer minder goed nieuws melden. Op 25 mei overleed Jos Raeymaekers.

Maria Van Loon overleed op 1 juni en op 5 juni moesten we afscheid nemen van Louis Hofkens. We wensen de families veel sterkte en bieden hen onze oprechte deelneming aan.