OKRA ACADEMIE ZOTTEGEM – PROGRAMMA 2024.

Gepubliceerd op: 01/01/2024
Bron: OKRA Horebeke

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Beste,

Het team van OKRA Academie Zottegem wenst jullie: een Zalig Kerstmis en voor het nieuwe jaar, veel geluk, weinig zorgen en een goede gezondheid.

Ook in 2024 bieden we jullie interessante activiteiten aan. Het jaarprogramma van OKRA Academie Zottegem vinden jullie in bijlage.

Alle informatie over onze Academie is ook beschikbaar op het internet via https://www.okra.be/trefpunt/academie-zottegem.

In februari zijn jullie alvast welkom in het OC Strijpen, Sint-Andriessteenweg 163, Zottegem, op de volgende twee voordrachten:

Op donderdag 1 februari, 14:00: Phishing / Online fraude: laat je niet vangen”, Jan Reunes en Carlos Vandaele (in samenwerking met beweging . net Midden-Vlaanderen en VDK-bank).

Kreeg jij wel eens verdachte mails, berichtjes of telefoons? Het kan iedereen overkomen: opgelicht worden via het internet of de telefoon.

Jan Reunes (beweging . net) en Carlos Vandaele (beweging . net en VDK bank) maken duidelijk wat je wel en zeker niet mag doen.

Prijs: 8 euro (6 euro voor OKRA leden en ook voor VDK-klanten op vertoon bankkaart); cash te betalen aan de ingang.

Op donderdag 15 februari, 14:00: De Regenboog van de Vlaamse dialecten”, Magda Devos, em. Professor UGent en taalkundige

Het dialectlandschap in Vlaanderen is buitengewoon versnipperd. Er is West-Vlaams, Oost-Vlaams, Brabants, Antwerps en Limburgs maar binnen elk van die dialectfamilies bestaat er een grote verscheidenheid. Dat is niet altijd zo geweest. In de academische lezing wordt op een boeiende manier verteld hoe die grote versnippering van het Vlaamse dialectlandschap in de loop van de eeuwen tot stand is gekomen.

Prijs: 8 euro (6 euro voor OKRA leden); cash te betalen aan de ingang.

Vooraf reserveren is noodzakelijk, ook voor alle voordrachten, en kan tot volzet via aca.zottegem@gmail.com of telefonisch 0472 58 40 47 (Martine).

Met hartelijke groet,

Voor OKRA Academie Zottegem

Martine Meganck

Teamleider

Wenst u geen informatie meer te ontvangen over activiteiten van OKRA Academie Zottegem, zend dan graag een mailtje aan afzender.

Downloads: