OKRA Duffel Nieuwjaarskaart december 2018

Bron: OKRA Duffel

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Onze wensen voor u! Een jaar van gezondheid, geluk en vertrouwen, om daarop enthousiast het nieuwe jaar te bouwen. Een jaar waarin de zon je mag verwarmen, en liefde en vriendschap je mag omarmen. Beste wensen voor een vredevolle kersttijd en een heel gelukkig nieuwjaar 2019, vol gezelligheid en warmte voor elkaar. Het bestuur OKRA Duffel.

Lidmaatschap 2019
Welkom aan boord bij:
OKRA Lekker Actief

Wij danken alle leden die hun lidmaatschap bij ons OKRA Trefpunt 55+ hebben hernieuwd.

Wij zorgen voor een afwisselend programma zodat ieder zeker iets naar zijn gading kan vinden.

De folder voor de eerste helft van 2019 heb je reeds ontvangen. Hou hem goed bij want wij hopen jullie regelmatig te ontmoeten op onze activiteiten.

Opgelet! Deze maand is er geen OKRA-magazine.

De leden van de sportafdeling, die € 8.00  bijdrage hebben betaald, ontvangen in januari 2019 een attest dat bij de mutualiteit kan afgegeven worden voor terugbetaling.

Wie lid is bij een andere mutualiteit dan CM moet geen attest aan ons bezorgen. We kunnen die zelf afdrukken en invullen.

Deze bijdrage (€ 8.00) dekt ook de verzekering bij alle OKRA-sportactiviteiten (wandelen, fietsen, volleybal, kubb en andere sportactiviteiten).

Wie nog verdere informatie wenst kan terecht bij onze secretaris:
Paul De Clerck tel. 015 31 28 54 of
bij
Fons Buelens: 015 31 28 56.

Downloads: