Onze programmatie en vernieuwende aanpak in 2020

Bron: OKRA Duffel

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Aan alle “jonge” OKRA leden: Als team en bestuur van OKRA Duffel proberen wij het hele jaar door zoveel mogelijk activiteiten voor alle actieve en minder mobiele, sportieve en meerwaardezoekende leden te organiseren. Niet zo'n eenvoudige opdracht: “wat willen de 80-plussers en waarvoor komt een 60-plusser buiten?” Een rijke traditie mag je niet zomaar stopzetten, maar nieuw en anders moet ook kunnen.

Onze programmatie en vernieuwende
aanpak in 2020

Aan alle “jonge” OKRA leden:

Daarom proberen we de waaier van activiteiten zo groot mogelijk te maken. Maar hiervoor zijn “mensen” nodig met ideeën, rijke interesses en die dat alles willen delen met ons allemaal! Wil jij mee zo'n idee uitwerken, met enkele vrienden eens iets “anders” op het jaarprogramma plaatsen, aarzel dan niet! De koffie zal klaar staan en bij een fijn gesprek openen er zich zeker nieuwe uitdagingen.

We horen regelmatig: “helpen geen probleem, maar niet in een bestuur”! We willen niemand met werk overladen, gewoon samen een activiteit organiseren en zo het werk van de teamleden wat verlichten en ons programma nog mooier maken. Toch niet gek als we daarvoor onze pijlen richten op de “jonge generatie”, de 55 en 60+ers en 70+ers...!

Wil je hieraan meewerken neem contact op met:

Jeanneke, Frans, Maria, Paul, Fons, Jan ....de teamleden..

INFO: Jeanneke Calders 015 31 68 08.