Gepubliceerd op: 19/04/2022

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Paasfeest 2022 Okra Weelde – Centrum

Op 7 april vond het paasfeest van onze Okra-afdeling plaats in de Brouwerij. Dit jaarlijks evenement kon eindelijk na enkele malen uitstellen door de gekende redenen doorgaan.

Na de prachtige eucharistieviering opgeluisterd door het seniorenkoor kon men omstreeks één uur de beentjes onder tafel schuiven. De lekkere maaltijd kon door iedereen gesmaakt worden.

Na het hoofdgerecht werd er door de voorzitter een overzicht gegeven van de afgelopen activiteiten, een kasverslag en de nieuwe leden van het bestuur werden voorgesteld.

Hierna kon onze artieste, Lucienne Tavernie, met haar optreden beginnen en werden we vergast op leuke meezingers en enkele vlaamse schlagers. Na het eerste optreden was het tijd voor het dessert en een kop koffie, door een misverstand was de koffie niet tijdig klaar maar hieraan werd snel een mouw gepast zodat na een korte pauze toch de koffie kon uitgeschonken worden. Dit jaar geen tombola waarbij sommige personen teleurgesteld naar huis moeten maar iedereen werd voorzien van een geschenkje.

Dan was het weer tijd voor het vervolg van het optreden van Lucienne.

Omstreeks 16:30 was het einde van de gezellige namiddag gekomen en kon iedereen terug naar huis. Hopelijk heeft iedereen van deze namiddag genoten en hadden de afwezigen ongelijk.