Gepubliceerd op: 28/12/2019
Bron: OKRA Wommersom

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Het bestuur wenst jullie een gelukkig en gezond Nieuwjaar. Wij hopen jullie in 2020 dikwijls te mogen verwelkomen op onze activiteiten.

JANUARI 2020

Vrijdag 10 januari: Nieuwjaarsreceptie om 14.00 u in de parochiezaal.

Alle leden zijn van harte welkom. Receptie (hapjes en drank) – Voorstelling programma 2020 – Fotoprojectie over 2019. Indien je komt geef dan een seintje aan jouw wijkmeester of Louis Flamaing.

Vrijdag 10 en zaterdag 11 januari: Vakantiebeurs 2020.

Voorstelling van alle OKRA-reizen vanaf 13.30 u in CM, Platte Lostraat 541 te Kessel-Lo.

Maandag 13 januari: Plus-Film: ‘ The Favourite’ in De Kruisboog te Tienen -14.00 uur.  Het verhaal speelt zich af in het Engeland van begin 18de eeuw. Centraal staat de relatie tussen koningin Anne en haar geliefde Sarah Churchill, hertogin van Marlborough.– Duur: 119 min. OPGELET: De parking op het Sint-Jorisplein is blauwe zone = parkeerschijf plaatsen(max. 4 uur).LET OP: Een los ticket aan 3 € vooraf reserveren op telnr. 016/80 56 96 of via dekruisboog@tienen.be is aangewezen en het afhalen en betalen moet u zelf doen aan de balie van CC De Kruisboog.

Dinsdag 14 januari: Nieuwjaarsconcert in CC Den Egger te Scherpenheuvel.

Voor deze editie 2020 verwelkomen we het European Philharmonia.  Zij brengen een prachtig programma met Marco Bakker (bariton) en Alexandra Cooreman (viool) als solisten. Na het concert klinken we samen op het nieuwe jaar. Aanvang om 14.30 uur. Inschrijvingen zijn afgesloten.

Donderdag 16 januari: Bezoek aan tentoonstelling ‘Zuur en Zoet’ en stadswandeling in Tienen.

De tentoonstelling belicht het rijke en onbekende verleden van de Citrique Belge als wereldspeler in de citroenzuurproductie. Na het bezoek volgt een korte themawandeling in de stad. (3km). Vertrek met de auto aan de kerk van Wommersom om 13.00 uur - Bijdrage om mee te rijden: 1 €. Samenkomst: Parking Sint-Jorisplein te Tienen om 13.30 uur - Opgelet: parkeerschijf plaatsen. Inkom tentoonstelling: gratis voor leden van OKRA-Wommersom - Andere deelnemers 2 €. Na de wandeling is er gelegenheid om wat na te praten in ‘Brasserie Hotel Kronacker’.

Donderdag 23 januari: Gezellig samenzijn om 14.00 u. Kaarten – Kienen – Rummikub - gezellig praten met koffie, taart of een frisdrankje.

Zondag 26 januari: Borrelwandeling te Wommersom: organisatie van Pasar.

Aanvang: 14.00 u aan de kerk van Wommersom. Afstand: 9 km.  Prijs: leden PASAR 4 €, niet-leden PASAR 5 €. In de prijs zijn 3 drankstops inbegrepen.  Na de wandeling komen ze terug naar de parochiezaal voor een gratis afsluiter en een gratis tombola. Inlichtingen: Willy Vandenbosch 0476/56 55 70

Maandag 27 januari : Bestuursvergadering om 13.30 uur.

Dinsdag 28 januari: Voordracht ‘Waarom vergissen we ons zoveel?

Een verrassende en bevlogen voordracht door de legendarische professor, Jean-Paul Van Bendegem. Vertrek met de auto aan de kerk van Wommersom om 13.00 uur - Bijdrage om mee te rijden: 2 €. Plaats: CM Leuven, zaal de Vaart, Platte Lostraat 541 te 3010 Kessel-Lo - Uur: 13.45 tot 16.30 uur.Prijs: Gratis voor leden van Okra-Wommersom (normale prijs 6 €) - Niet-leden: 8 €.