Gepubliceerd op: 11/07/2023

Terug naar het nieuwsoverzicht

Trefpunt Wommersom

PROGRAMMA juli-augustus 2023

----------------------------------------------------------------------------------------

Beste leden,

Het bestuur wenst je een mooie zomer en een prettig verlof. Als het weer het toelaat, wordt er elke maandag gefietst. Vertrek aan de kerk van Wommersom om 18 uur.

JULI

Donderdag 6 juli: Avondwandeling in Kortenaken - Afstand: 5 km.

Mooie wandeling - gedeeltelijk door bos - goed begaanbare paden. Vertrek met de auto aan de kerk van Wommersom om 17.15 uur - meerijden: 2 Euro. Vertrek van de wandeling in Kortenaken aan de Kerk om 18.00 uur. Na de wandeling gelegenheid om iets te drinken in café Oud-Kortenaken.

Donderdag 13 juli: Okra Oost-Brabant 65 jaar feest in Meensel-Kiezegem

Wij willen mee feesten met Okra Oost-Brabant. Ze bieden een uitgebreid programma aan. Vanaf 12.30u fietsen wij naar Meensel-Kiezegem onder leiding van Luc Delvaux. Wij verblijven daar van 13.30u tot 17u. In de spiegeltent kan er gedanst worden. We kunnen genieten van een Middeleeuws tornooi, een roofvogelshow, pannenkoeken eten…… Dit is natuurlijk niet alleen voor de fietsers, alle leden zijn er welkom. Met de auto is het heel gemakkelijk te bereiken. Heel het gebeuren speelt zich af aan de kerk van Kiezegem, Kerkstraat 10. Er is parkeergelegenheid in de buurt. Zeker een aanrader!

Zondag 16 juli: Relax en Run van de gemeente Linter.

Alle info vindt u op LINTER.BE. Er zal eveneens een flyer van de gemeente rondgedeeld worden.

Donderdag 20 juli: Avondwandeling door de Heidebos in Neerlinter - Afstand 5 Km

Vertrek met de auto aan de kerk van Wommersom om 17.30 uur.  Vertrek van de wandeling om 18.00 uur aan voetbalveld Sporting Heide. Na de wandeling gelegenheid om iets te drinken in café Pleintje te Neerlinter.

Zaterdag 29 juli: Daguitstap naar Waterloo. De volledige uitleg werd reeds gegeven in vorig programma mei/juni. We willen dit opnieuw opfrissen. Vertrek : 8 u15 aan het voetbalveld te Wommersom

Programma :

9.45 u :          welkom met koffie, thee, water of fruitsap

10 u – 12 u :   bezoek museum en bivak

12 u – 13u30 : lunch: Kipfilet, fijne champignonsaus en kroketten

Dame Blanche

14 u – 17 u : bezoek heuvel met leeuw , panorama, boerderij Hougoumont

Rondrit met treintje en paard en koets

Vertrek naar Wommersom rond 17u15 u

Prijs: 53€ Inschrijven kan door storting van het bedrag op rekening van Okra Wommersom BE75 7344 1303 0251 met vermelding “naam + daguitstap 2023”

Inschrijven ten laatste zondag 09 juli 2023

Wij gaan met eigen vervoer maar proberen zoveel mogelijk samen te rijden. Meerijden : 10 € per persoon te betalen aan de chauffeur bij vertrek.

AUGUSTUS

Donderdag 3 augustus: Gezellig samenzijn om 14 uur.

Kaarten – Kienen – Rummikub - gezellig praten met koffie, taart of een frisdrankje.

Donderdag 3 augustus: Avondwandeling in Drieslinter - Afstand 5 km

Vertrek met auto aan de kerk van Wommersom om 17.30 uur. Vertrek aan café De Molenvrienden, Molenstraat, Drieslinter om 18.00 uur.Gelegenheid om na de wandeling iets te drinken.

Donderdag 17 augustus: Regio wandelzoektocht in Heverlee - Ter Bank

Vertrek aan de kerk van Wommersom om 13.00 uur - Meerijden: 2 euro. Vertrek van zoektocht aan café Tabor, Tervuursesteenweg 301 - 3001 Oud-Heverlee om 14.00 uur.

Vrijdag 25 augustus: Dagfietstocht. Zie afzonderlijke brief

Woensdag 11 oktober: Regio-uitstap naar Nismes. Zie afzonderlijke brief

Voor bijkomende info in verband met onze activiteiten:

Petré Alain: teamleider 0479/86 15 82 petre.alain@skynet.be

Vandeborne Marie-Thérèse: administratief verantwoordelijke 0498/61 95 35 mtvandeborne@gmail.com

Louis Flamaing: financieel verantwoordelijke 0478/57 13 43 of 016/78 89 39 louisflamaing@gmail.com

De teamleden: Lenaerts Reinhilde, Willems Irène, Poffé Patrick, Vandonck Monique, Lenseclaes Willem, Stroobants Johan en Pluymers Ludo.

Rekening van Okra Wommersom: BE75 7344 1303 0251.