Gepubliceerd op: 08/05/2019

Terug naar het nieuwsoverzicht

MEI

Donderdag 2 mei: Wandeling in het domein Nieuwenhoven in Sint-Truiden

We wandelen door het parkbos (160 ha) en maken een lus door het betoverende Voelsprietenpad.

Vertrek om 13.15 uur aan de kerk van Wommersom – Bijdrage om mee te rijden: 2 € - Afstand: 5 en 8 km.

Start: Parking Kasteel Nieuwenhoven, Engelbamp 57 te  3800 Sint-Truiden om 14.00 uur.

Na de wandeling gelegenheid om met een drankje nog wat gezellig na te praten in het  Kasteelcafé.

Maandag 6 mei : Met OKRA naar Scherpenheuvel

Met de auto tot Scherpenheuvel: onderling afspreken om mee te rijden en om het vertrekuur te bepalen. Aanvang van de mis in de Mariahal om 13.30 uur.

Donderdag 9 mei: Gewestraad te Zoutleeuw: 9 uur (bestuur)

Donderdag 16 mei: Wandeling in Wommersom.

Vertrek aan de kerk om 13.30 uur.

Donderdag 23 mei : Gezellig samenzijn om 14.00 u.

Kaarten – Kienen – Rummikub - gezellig praten met koffie, taart of een frisdrankje.

Zaterdag 25 en zondag 26 mei: Kayfeesten (een organisatie van: Landelijke Gilden, Retro Club, Okra en de Kookmannen)

Programma:

Zaterdag:

- vanaf 21 uur: Wommersom zingt: ‘Kay Connection Koor & Liveband

- openluchtfuif met DJ MOD;

Zondag:

-    vanaf 15.30 uur: 50 jaar JUUL KABAS

-   vanaf 18 uur: Tapas buffet (kaarten te bekomen bij Flamaing Louis) -   20 uur: David Ronaldo & The Dice

• Maandag 27 mei: Bestuursvergadering om 13.30 uur.