Gepubliceerd op: 20/10/2021

Terug naar het nieuwsoverzicht

PROGRAMMA NOVEMBER 2021

Dinsdag 2 november: Samenkomst om 14.00 uur in het Parochiecentrum

Kaarten, kienen, scrabble en rummikub – Gratis koffie en taart voor de leden.

Donderdag 4 november: Regio-wandeling in Holsbeek

Vertrek met de auto aan het PC van Neerlinter om 13.00 uur. Bijdrage om mee te rijden: 2 €.

Start van de wandeling om 14.00 uur aan de Sportschuur, Sint-Maurusstraat 2 te 3220 Holsbeek .

Afstanden: 4,5 en 9 km. Na de wandeling is er gelegenheid om met een drankje nog wat gezellig na te praten in het café aan het vertrek van de wandeling.

Maandag 8 november: Film “Parasite’ in de CC De Kruisboog te Tienen om 14.00 uur

Ontspannende film over een familie die een oplossing gevonden heeft om uit de armoede te ontsnappen. Hun nieuw bestaan loopt echter niet zoals gepland!!!

Zie voor het bestellen van een ticket (3 €) de speciale flyer over de PLUS-FILMS..

OPGELET: De parking op het Sint-Jorisplein is blauwe zone = parkeerschijf plaatsen(max. 4 uur).

Woensdag 10 november: Wandeling met de scholen van Dries- en Neerlinter

Op woensdag 10 november organiseren de ouderraden van de scholen van Neer- en Drieslinter samen met Okra-Neerlinter een Sint-Maartenwandeling. Er is een korte(4km) buggyvriendelijke en een langere(7km) wandeling. Op de speelplaats zijn vuurkorven voorzien. Vertrek (om 19 uur) en aankomst aan de school in Neerlinter. Zaklamp meebrengen.

Donderdag 11 november: Trage wandeling in Neerlinter - 14.00 uur aan PC – Afstand: 3 km.

Zondag 14 november: Mis voor de overleden leden van OKRA - 10.00 u. Kerk Neerlinter

Tijdens de laatste twee jaar overleden de volgende OKRA-leden: Andries Roger, Beelen Roger, Ceuleers Maria, Closset Marcel, Denis André, Govaerts André en Parys Maria.

DINSDAG 16 november: Wandeling in domein Nieuwenhoven te Sint-Truiden

Herfstwandeling door een bijzonder prachtig parkbos dat van de 10de eeuw tot de Franse Revolutie eigendom was van de Abdij van Sint-Truiden. Het is het grootste openbare bos van Haspengouw

(160 ha). De paden zijn goed begaanbaar(ook bij regenweer)!!

Vertrek om 13.00 uur aan het PC van Neerlinter – Bijdrage om mee te rijden: 2 € - Afstand: 7,5 km.

Start: Parking Domein Nieuwenhoven, Nieuwenhoven 1 te 3800 Sint-Truiden om 13.30 uur.

Na de wandeling gelegenheid om met een drankje nog wat gezellig na te praten in brasserie ’t Kelshof.

Dinsdag 16 november: Samenkomst om 14.00 uur in het Parochiecentrum

Kaarten, kienen, scrabble en rummikub – Gratis koffie en taart voor de leden