Gepubliceerd op: 23/10/2022

Terug naar het nieuwsoverzicht

Programma november 2022

Dinsdag 1 november: Allerheiligen - GEEN samenkomst

Donderdag 3 november: Wandeling in Hogen - Afstand: 7 km.

Goed begaanbare wegen, mooie vergezichten.

Vertrerk aan PC van Neerlinter om 13.30 uur. Start van de wandeling: Hogenstraat aan de kerk.

Na de wandeling is er gelegenheid om met een drankje nog wat gezellig na te praten in café Laermans.

Donderdag 10 november: Wandeling met de school Neerlinter

Op 10 november organiseert de ouderraad van de school van Neerlinter samen met Okra-Neerlinter een Sint-Maartenwandeling. Er is een korte buggyvriendelijke en een langere wandeling. Onderweg is er een traktatie en de wandeling wordt afgesloten aan een vreugdevuur. Vertrek (om 19 uur) en aankomst aan de school in Neerlinter - Zaklamp meebrengen.

Zondag 13 november: HERDENKINGSMIS voor de overleden leden van OKRA. In het bijzonder die van 2022 om 10.00 uur in de Parochiekerk van Neerlinter: Alice Goethals, Rachelle Lambeets, Margriet Jacobs, Hugo Henot, Simonne Beelen en Jozef Andries,

Maandag 14 november: Plus-Film: Pourris Gâtés in De Kruisboog - Tienen om 14.00 uur

De drie kinderen van een rijke zakenman doen niets met hun leven dan geld uitgeven van hun vader. Moe van hun gedrag besluit hij hen een goede les te geven….

Inkom met uw 6-PLUS-FILMS-abonnement of een los ticket aan 3 €.

Zie het volledig programma en alle praktische info in de speciale flyer en op de website.

OPGELET: De parking op het Sint-Jorisplein is blauwe zone = parkeerschijf plaatsen(max. 4 uur).

Dinsdag 15 november: Busuitstap naar “Train World” in Schaarbeek

Vertrek van de autobus op het Dorpsplein van Neerlinter om 08.30 uur.

Dinsdag 15 november: Samenkomst om 14.00 uur in het Parochiecentrum

Kaarten - Kienen - Scrabble - Rummikub - Gratis koffie en taart voor de leden.

Donderdag 17 november: Seniorenfeest in OC De Linde - Ransbergstraat – Neerlinter

- Voormiddag(alle activiteiten starten om 10.00 uur):

- Wandeling van 5 km (matig tempo) begeleid door Okra-Neerlinter

- Gezelschapsspelen(kaarten, kienen, …)

- Workshops(bloemschikken)

- Middagmaal om 12.00 uur

- Namiddag: Optreden van Frank GALAN van 14.00 u tot 16.00 u.

Tijdens de pauze: koffie en taart (gratis)

Inschrijving: de inschrijvingstermijn is afgesloten.

Donderdag 24 november: Korte wandeling in Neerlinter - 14.00 uur aan het PC – Afstand 3 km.

OKRA-ACADEMIE

Tijdens de winter organiseert onze OKRA-regio Oost-Brabant een reeks interessante voordrachten in Diest en Leuven. In SPROKKELS van oktober 2022 - januari 2023(uitscheurbare middenkatern van het OKRA-tijdschrift van oktober) vinden jullie alle info hierover.

Voor bijkomende info over deze activiteiten of voor afspraak om mee te rijden:

- sere.herman@scarlet.be - tel: 016/820007 (teamleider)

- suzanne.minart@telenet.be - tel: 0495/177352 (administratief verantw.)

- freddy.steenwinckel@skynet.be - tel: 011/785460 (financieel verantw.)

Rekeningnummer van Okra-Neerlinter: 979-5842061-47 of Iban BE22 9795 8420 6147