Programma september-oktober 2023

Trefpunt Wommersom

PROGRAMMA september-oktober 2023

SEPTEMBER

Donderdag 7 september: Gezellig samenzijn: 14.00 uur in de parochiezaal.

Kienen – Rummikub – kaarten - gezellig praten met koffie, taart of een frisdrankje.

Vrijdag 8 september: Okra Oost-Brabant 65 jaar feest in Vlierbeek, Vlierbeeklaan, Kessel-Lo.

Wandelen – fietsen – OKRA Universalis - lijndans – volksspelen hapjes en drankjes – DJ Eddy – bezoek abdijsite – happy stones geleide wandeling provinciaal domein

Het staat iedereen vrij om op individuele basis hieraan deel te nemen.

Zondag 10 september : De Fietseling

Onze gemeente (in samenwerking met de sportraad) organiseert opnieuw de Fietseling.

Dit is een fietstocht met gids voor de hele familie van ongeveer 30 kilometer.

Plaats: ‘s Hertogenhof, Dorpsstraat 69 Melkwezer.

Inschrijven vanaf 13 uur. Start om 14 uur. Kostprijs: 5 €

Donderdag 21 september: Wandeling te Neerlinter door Getevallei (Doysbroeck – Grote Ge(k)tevallei). Afstand +/- 9km.

Vertrek wandeling om 14.00 uur aan PC Neerlinter.

Na de wandeling gelegenheid om iets te drinken in café T Pleintje te Neerlinter.

Zaterdag 30 september: Herfstfeest.

- 12 uur: receptie

- 12.30 uur: - soep

- varkensgebraad met kampernoelen en kroketten

- dame blanche

- 15 uur: - Koffie met taart

Animatie: optreden van Kriebel en Huksel (voor en na de koffie)

Prijs: 28€. Inschrijven vóór 20 september.

Aperitief, koffie, taart en animatie worden gratis door Okra aangeboden.

OKTOBER

Donderdag 5 oktober: Gezellig samenzijn: 14u in de parochiezaal.

Maandag 9 oktober om 14 uur: Plus-Film in CC De Kruisboog Tienen: ‘Onze Natuur’

Onze natuur toont de verhalen over bekende en onbekende dieren in de Belgische achtertuin. De natuurlijke selectie in zijn meest wrede en fascinerende vorm, in een land waar op het eerste gezicht geen ruimte lijkt te zijn voor die wilde natuur.

LET OP: Een los ticket aan 3€ vooraf reserveren op telnr. 016/80 56 96 of via dekruisboog@tienen.be is aangewezen en het afhalen en betalen moet u zelf doen aan de balie van CC De Kruisboog.

Dinsdag 17 oktober om 14u : Optreden van Guy Swinnenband in Den Egger.

Alleen voor de leden die ingeschreven hebben.

Donderdag 19 oktober: Wandeling te Orsmaal (wandelroute 1914-15 en omgeving). Afstand +/- 9km.

Vertrek wandeling om 14u aan het gemeentehuis Linter (Helen-Bosstraat 43). Na de wandeling gelegenheid om iets te drinken in café Transport (Sint-Truidensesteenweg 198 – wandelafstand 200m). Deze wandeling is rolstoel toegankelijk.

Vrijdag 20 oktober: afsluiten fietsseizoen.

Fietsers en hun partner en deelnemers van de voorbije fietsvakantie zullen persoonlijk uitgenodigd worden via mail of schriftelijk. Het zou gezellig zijn als iedereen kon komen.

Houd alvast deze avond vrij.

Donderdag 26 oktober: Dansnamiddag in Hangaar 44, Steenbergestraat, 44, 3380 Glabbeek van 14 tot 17 uur - Inkom: 5 € voor leden en 7 € voor niet-leden. Kaarten kunnen besteld worden door overschrijving op de rekening van OKRA Wommersom vóór 15 oktober.

----------------------------------------------------------------------------------------

Voor bijkomende info in verband met onze activiteiten:

Petré Alain: teamleider 0479/86 15 82 petre.alain@skynet.be

Vandeborne Marie-Thérèse: administratief verantwoordelijke 0498/61 95 35 mtvandeborne@gmail.com

Louis Flamaing: financieel verantwoordelijke 0478/57 13 43 of 016/78 89 39 louisflamaing@gmail.com

De teamleden: Lenaerts Reinhilde, Johan Stroobants, Willems Irène, Poffé Patrick, Vandonck Monique, Lenseclaes Wilfried en Pluymers Ludo.

Rekening van Okra Wommersom: BE75 7344 1303 0251

Website van Okra Wommersom: https://okrawommersom.com