Sjoekesdag, en de winnaar is!

Gepubliceerd op: 16/02/2021
Bron: Provincie: Vlaams Brabant

Benieuwd welke foto van de sjoekesdag als winnaar uit de bus is gekomen? Kijk dan snel verder.

#sjoekesdag En de winnaar is!

We kregen de afgelopen dagen meer dan 200 foto's binnen van onze sjoekes die allemaal een sjoeke aten. De verbondenheid was groot gisteren tijdens onze sjoekesdag. En zoals beloofd werd uit alle ingezonden foto's een winnaar geselecteerd. En de winnaar wint sjoekes voor heel het trefpunt, persoonlijk uitgedeeld door het regio Team.

We selecteerde de winnaar via de alom bekende techniek van de onschuldige hand. We deden alle 200 foto's in een zak en na grondig schudden werd er één foto uitgetrokken door een onschuldige hand.

En de winnaar is, OKRA Ternat! Proficiat jullie winnen een sjoeke voor alle leden tijdens de eerst volgende ledenbijeenkomst. Smakelijk!

Zie hier de winnende foto. Nogmaals proficiat!

#julliezijnsjoekes