Gepubliceerd op: 02/12/2023
Bron: OKRA Nederbrakel

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Okra sport Brakel-Lierde is uitgeroepen tot "laureaat recreatieve ploeg volwassenen sportgala 2023"

Okra sport Brakel-Lierde is uitgeroepen tot “laureaat categorie recreatieve ploeg volwassenen sportgala 2023”!

Als teamleider mocht ik een zeer mooie beker in ontvangst nemen van Marleen Gyselinck, eerste schepen bevoegd voor senioren, gelijke kansen – ambtenaar van de burgerlijke stand.

Dit was voor mij een grote eer en wil dan toch van deze gelegenheid gebruik maken om het okra sportteam Brakel en de 162 leden te bedanken. Zonder onze actieve sporters, turners, wandelaars, fietsers, zwemmers, aquagymers, lijndansers en petanquers, begeleid door geëngageerde teamleden zouden we deze beker niet gewonnen hebben! Het is het resultaat van de sportieve activiteiten van ons allen! Veel dank daarvoor. Hierbij enkele sfeerfoto’s.

- Sportgala 2023 Brakel dd 01 december 2023

Ook veel dank aan de sportraad, de sportdienst en de gemeente Brakel voor de organisatie van dit evenement!