Trefpunt Massemen - Nieuwsbrief Kerstmis 2021

Terug naar het nieuwsoverzicht

Sint-Maartensfeest en Kerstfeest geannuleerd. Maar we gaan hoopvol naar 2022

Beste leden van OKRA-Massemen,

Het geluk hangt niet af van onze mate van welvaart, maar van de verwantschap van het ene hart tot het andere, en van de manier waarop we in OKRA- Massemen samen leven en meevoelen met alle leden.

OKRA-Massemen wil een kerststal zijn voor eenzamen en een ster voor zieken. Het wil gastvrijheid en vriendschap bieden aan leden in donkere corona-tijden. Voor vrienden en familie wil het een steun en een houvast zijn.

Dan pas kan OKRA-Massemen vrede brengen aan alle leden.

Na ons schitterend geslaagd kermisfeest volgde normaal ons Sint-Maartensfeest. Maar het coronavirus heeft ons in snelheid genomen, waardoor het bestuur heeft moeten beslissen om het Sint-Maartensfeest en ook het Kerstfeest te annuleren.

Wij kijken hoopvol uit naar het einde van de corona-pandemie en we starten ons nieuw werkjaar 2022 op 10 februari met de Nieuwjaarsreceptie, het Appoloniafeest en de Bingo.

Het bestuur wenst U

een gelukkig en corona-vrij 2022

Frans, Yvan, Rosette, Koen, Gilbert, François, Deken Yvan, Nelly, Edwin, Agnes, Willy, Maaike, Thérèse, Rita, Louisa, Annie, Georgette, Linda en Maria.