Verslag bezoek aan Klein-Postel 16/09/21

Bron: OKRA Mol - Achterbos

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Speciaal voor de tachtigplussers organiseerde OKRA Achterbos een uitstap naar Klein-Postel.

Om de coronatijd opzij te schuiven en gebruik te maken van de speciale coronatoelage die ons geschonken werd via de seniorenraad, heeft het Okra-trefpunt van Achterbos een uitstap gemaakt speciaal voor de 80+ naar Klein-Postel. Deze groep leden valt zowat buiten de normale wekelijkse activiteiten.

We werden daar door Marie Van Buggenhout zeer goed ontvangen. Na een mooie intro over het ontstaan van hun activiteit en de vroegere activiteit die er hier heeft plaatsgevonden. We konden daarna kennismaken met de minipaardjes.  Onze leden konden hun hartje ophalen met deze diertjes te verwennen. Er werd mooi gevlecht en strikjes gemaakt aan de manen,sommige werden geborsteld van voor tot vanachter. Nadien mochten ze met de paardjes wandelen in de box. De voorzitter mocht ook z’n steentje bijdragen en mocht een paar toertjes lopen met een mini-paardje.

Om de namiddag af te sluiten werden we nog getracteerd op een lekker stuk taart en koffie of frisdrank. Zeer voldaan reden we huiswaarts en kijken al uit naar de volgende bijeenkomst.Een aanrader voor elke seniorenvereniging.

Groeten Okra-Achterbos Mol Herman.

Bekijk de foto's.