Verslag concert Antwerpen 27/01/2020

Bron: OKRA Mol - Achterbos

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Op 27/01/2020 hebben we met 10 personen het nieuwjaarsconcert van Okra regio Antwerpen bijgewoond.

In de voormiddag bezochten we de vernieuwde handelsbeurs met de bedoeling er een koffietje te drinken. Spijtig genoeg was de brasserie nog in opbouw en moesten we uitwijken.

In de handelsbeurs kregen we dank zij onze persoonlijke okragids (bedankt Gerard) een leerzame uitleg over de vroegere werking van de handels- en schippersbeurs.

Na een deugddoende maaltijd zakten we terug af richting station, met nog een kort bezoekje aan de stadsfeestzaal.

In de Elisabethzaal hebben we dan genoten van een prachtig nieuwjaarsconcert, waarna we zeer tevreden huiswaarts keerden.