niet in juli en augustus

Kunst, Cultuur & Crea

Clemenspoort
Lutgart Roegiers
Van Tuesday 13 February 2024
tot Tuesday 03 December 2024

Dinsdag 16 april van 14.30u tot 17u: ‘Onbehagen’ door Paul Verhaeghe

Iedere tijd heeft een eigen gevoel van onbehagen, met de daarbij behorende typische problemen. Zoals in onze tijd burn-out of het gevoel uitgesloten te worden. Paul Verhaeghe gidst ons langs inzichten in deze tijd en verwachtingen voor onze toekomst.

Dinsdag 14 mei van 14.30u tot17u: ‘Klimaatoplossing in minder dan een uur en hoe daaraan mee te werken’ door Pieter Boussemaere

Hoofd- van bijzaken onderscheiden. Deze lezing doet daartoe een moedige poging. Vooral de essentie van de klimaatoplossing komt aan bod: kan de wereld/Europa draaien op groene energie alleen? Is kernenergie noodzakelijk? Wat met gascentrales, waterstof enz.? Je verneemt er ook hoever we (Europa & de wereld) ondertussen staan met het tegengaan van de klimaatopwarming & hoe je als individu een deel van de oplossing kunt zijn.

Deelnameprijs: 7 euro Okra-leden op vertoon van lidkaart – 10 euro niet-leden

Locatie: Clemenspoort, zaal ‘De Parel’, Overwale 3 – zijstraat van de Voskenslaan-Gent

Clemenspoort
Overwale 3