Elke 1ste en 3de donderdag v/d maand van 14 tot 16 u.

Sport & Beweging

OC 't Zonneke
Ria Geldhof
Van Thursday 04 January 2024
tot Thursday 19 December 2024

OKRA Koolskamp organiseert danslessen voor haar leden elke 1ste en 3de donderdag v/d maand van 14 tot 16 u. in de vergaderzaal + inkom van OC ‘t Zonneke.

Onder begeleiding van Frieda Viaene maak je kennis met ‘linedance’ op muziekgenres zoals disco, cha cha, rumba, wals, jive, twist, tango, country, salsa,… Je bouwt er een goede conditie mee op en je gevoel voor ritme wordt gestimuleerd.

Elke deelnemer (= OKRA-lid) betaalt per dansles een kleine bijdrage van € 1,50 inclusief een drankje tijdens de pauze.
Je moet ook lid zijn/worden van OKRA-SPORT+ (jaarlijkse bijdrage 8 euro) om indien nodig beroep te kunnen doen op de OKRA-verzekering.
Sommige mutualiteiten betalen het lidgeld voor een sportclub (gedeeltelijk) terug.

OC 't Zonneke
Ardooisestraat 12