Internationale dag van de ouderen

Gepubliceerd op: 30/09/2020
Bron: OKRA Belsele Puivelde

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Ter info doorgestuurd aan onze leden van Okra Puivelde

Ter info doorgestuurd aan onze leden van Okra Puivelde.
Het is fijn dat men op zulke, zinnige manier aan ons denkt.

OKRA en de Vlaamse ministers wensen je proficiat n.a.v. de Internationale Dag van de Ouderen!

1 oktober is de Internationale Dag van de Ouderen.

Op die dag staat elke oudere in deze wereld centraal. Of althans, dat zou zo moeten. In deze Corona-tijden worden ouderen bijzonder hard getroffen. Niet alleen in Vlaanderen, maar overal waar Corona hevig om zich heen grijpt. In Vlaanderen hebben we echter een sterk medicijn om sommige effecten van de pandemie te ondervangen, en dat zijn ‘ouderenverenigingen’. We zijn blij en verheugd te mogen vaststellen dat steeds meer landen de meerwaarde van het verenigingsleven voor ouderen ontdekken en uitrollen.

Ook minister-president Jambon en minister Beke beseffen hoe sterk ouderen getroffen werden, en welke positieve rol verenigingen zoals OKRA hierin spelen.

Zij hebben dan ook een boodschap voor jou!