Gepubliceerd op: 08/03/2020
Bron: OKRA Belsele Puivelde

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep.

N I E U W S B R I E F april 2020

We missen jullie nu al… :

Ondertussen is het al twee weken geleden dat we in ons extra nieuws van maart meedeelden dat de Okra-activiteiten ook in Puivelde opgeschort werden tot nader bericht.

Hopelijk ben je nog gezond en wel? Laten we hopen dat al onze gezamenlijke inspanningen om het gezond en veilig te houden snel impact hebben, zodat we jullie snel terug mogen verwelkomen!

Wanneer onze activiteiten zullen hervat worden, is ook voor ons nog onduidelijk. Momenteel is er vanuit Okra beslist om alle activiteiten op te schorten minstens tot eind april, daarna is het afwachten wat de maatregelen zeggen. We houden jullie zeker op de hoogte.

In het magazine van april 2020 “week van de dikke merci”:
Begin met het versturen van een dikke merci’-kaartje  en zeg dankjewel aan iemand.
Zie ook Link: https://www.okra.be/trefpunt/nieuws/doe-mee-met-de-week-van-de-dikke-merci

Verjaardagen

Deze maand wensen we een gelukkige verjaardag aan: :-)

Bruno De Maeyer Georgette Vercauteren